понеділок, 1 жовтня 2018 р.

QRP SSB на 40ке (тест).

Цілий місяць проводив тест роботи трансивера з 1 по 30 вересня.
Піддослідний Minion SDR вихідна потужність 5ватт, працював на "похідну антену" промінь довжиною 16 метрів.
















Спочатку цікаво було зрозуміти чи можливо на QRP працювати на діапазоні 40 метрів SSB такою потужністю.
Адже діапазон так і кишить кіловатними акулами. Через пару днів я зрозумів що не тільки можна, можна комфортно працювати!
До 1200 кілометрів мій сигнал оцінювали на рівні 57 -59, бувало і з плюсом! Так проходження, так може антена вдало висить.
Багато хто запитував що за апарат і іноді не вірили, що на виході всього 5ватт, деякі скидали свою потужність і теж цікавилися як їх чути. "Народ" не вірив що можна працювати не на сотнях ват.
Так пролетів місяць, який я відвів для тестів (якщо чесно мене навіть затягнуло) було проведено близько 150 QSO з різними регіонами.
Найвіддаленіше QSO RV9YP 3350км, чув мене він 56.
P.S Сьогодні вдалося провести зв'язок з RA0ADQ 3574км, чув мене 56.

Карта і лог роботи за місяць (візуально воно краще сприймається.).

























log_092018.pdf

Немає коментарів:

Дописати коментар